ה-2003 האישית שלי- פניית קוראי האתר.


כמה מקוראי (ואני מוקיר את שוחרי הרשימות שלי) פנו אלי בבקשה כי אפרסם את הרשימה שהופיעה במדור הקהילות ב y-net . נתבקשתי על ידי y net  בדומה לכמה כותבים אחרים לכתוב רשימה על 2003 האישית שלי.עשיתי זאת, והרשימה,כאמור מופיעה ב- -y net באתר הקהילות מתחת לכותרת :הבלוגרים…..כותבים ל y-net על 2003 שלהם.

אין לי בעייה עם העתקת הרשימה שכן הזכויות שמורות לי.אולם מכיוון שהאכסניה היא  y-net ולכל  אחת ואחד ישנה נגישות לאתר זה,אינני רואה צורך בעתקת הרשימה לאתר שלי.

מכל מקום לפונים אלי תודה וברכה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אודי  On 04/01/2004 at 9:13 pm

    לש. תודה.אקרא.

  • אקס  On 13/01/2004 at 10:06 pm

    קראו, קראו,תצאו נשכרים בנשמה.תודה לך צבי גיל- זאת חובה שלנו הקוראים.

  • גולה  On 18/01/2004 at 2:26 am

    ישראלים השוהים בחו"ל נדרשים לשלם כסף כדי לקרוא באתר ויינט.

  • צבי  On 18/01/2004 at 10:15 pm

    ריקי, עורכת מדור קהילות של

    y net
    מסרה לי כי בעבור צפיה במדור לא צריך לשלם.לתשומת לב גולה.

להשאיר תגובה

